sobota, 18 października 2014

Od Anais do Netal

- Nie, dzięki. Na dzisiaj mam już dość wrażeń z pierwszego dnia na obozie- mruknęłam i zaprowadziła ogiera do boksu.
Poszłam do domku. Było ciemno. Z tego co udało mi się zauważyć domek Hadesa był według mnie najlepszy ze wszystkich. Jednak gdy weszłam było tam potwornie pusto. Nie spodziewałam się tego. Zazwyczaj gdy byłam w mieście jakoś mi to szczególnie nie przeszkadzało. Byłam przyzwyczajona że ludzie mnie się boją i z obawy że mogę im coś zrobić nawet nie mają odwagi się odezwać, a tutaj to co innego. Na obozie jednak doskwierała mi mała samotność. Na nikogo na razie nie mogłam liczyć oprócz Diablo. Przez dwie godziny nie mogłam zasnąć. Zaś rano obudziłam się nie wyspana. Gdy tylko się ubrałam i zjadłam śniadanie poszłam do stajni. W boksie czekał już na mnie mój Diabełek. Kilka metrów dalej stała Netal...

<Netal?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz